بهترین کیف های نوزاد سال 2019


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 5 آذر 1398
بازدید : 261
نویسنده : ساک وسایل کودک
اگر بچه دار هستید ، یک کیف وسایل نوزاد چیزی است که نمی خواهید خانه خود را بدون آن ترک کنید. شما نه تنها برای نگه داشتن پوشک بلکه به دستمال ، لباس اضافی کودک ، اسباب بازی و موارد دیگر نیاز خواهید داشت. یک کیسه پوشک خوب همه اینها و بعضی از وسایل مادر را نگه می دارد بدون اینکه وزن شما را پایین بیاورد. اگر هنوز آماده کم کردن کیف دستی شیک خود نیستید ، خوشحال خواهید شد که بدانید کیف های پوشک سبک و طرح های مختلفی را ارائه می دهند که فقط برای شما مناسب خواهد بود. همچنین برخی از هک های بسته بندی پوشک ساده اما بسیار مفید نیز وجود دارد که باعث می شود فضای بیشتری صرفه جویی کنید و بیشتر در کیف پوشک خود حمل کنید.

امروز ما به ده مورد از بهترین کیسه های پوشک که هم برای شما و هم برای کودک شما مفید خواهد بود نگاه می کنیم. ما همچنین ویژگی های اساسی را که باید هنگام خرید کیف پوشک در نظر بگیرید ، لمس می کنیم.

ویژگی های قابل توجه در بهترین کیف های پوشک

اندازه
اگر بیش از یک فرزند داشته باشید یا مدت طولانی در خانه نیستید ، یک مدل کیف نوزادی پسرانه ایده آل است. اگر یک فرزند دارید و اگر ساعات کوتاهی در خانه نیستید از آنجا که نیازی به حمل زیاد ندارید ، یک کودک کوچک را در نظر بگیرید.

جیب های ذخیره سازی
شما نیاز به حمل چندین چیز دارید. بنابراین ، شما نیاز به یک کیسه پوشک با جیب های متعدد دارید. قبل از انتخاب انتخاب چیزهای مورد نظر خود را در خارج از خانه در نظر بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که از عملکرد کاملی برخوردار است. جیب همچنین باید به شما امکان دهد تا وسایلتان را با سهولت ساماندهی کنید تا بتوانید بدون جدا کردن مطالب ، وسایل مورد نیاز خود را پیدا کنید.

محفظه های عایق بندی شده
جیب عایق بندی شده ، نوشیدنی یا غذای کودک شما را در ساعتهای مناسب در دمای مناسب نگه می دارد. اگر نیازی به حمل بیش از یک بطری ندارید ، یک محفظه عایق بندی بزرگ را برای بطری های بزرگ و یا جیب های عایق بندی شده چند در نظر بگیرید.

کیف نوزاد ارزان قیمت

مواد
ابتدا مطمئن شوید که پارچه به راحتی تمیز می شود. همچنین برای اطمینان از سالهای خدمات باید از دوام بالایی برخوردار باشد. تسمه ها باید محکم باشند تا وزن کیف را تحمل کنند و همچنین راحت باشند. پارچه ضد آب در قسمت بیرونی ، کیسه شما را از باران دور نگه می دارد در حالی که یک پوشش ضد آب داخلی در صورت بروز حوادث با مواد مایع از نشت جلوگیری می کند.

لوازم جانبی شامل
لوازم جانبی فوق العاده هستند تا اطمینان حاصل کنند که از هر چیزی که خریداری می کنید بهترین نتیجه را کسب می کنید. برخی لوازم جانبی مهم که باید در یک کیف پوشک در نظر بگیرید شامل یک صندوق تعویض ، پا چمدان است تا هنگام قرار دادن آن روی کف ، کیف خود را تمیز و از آسیب در امان نگه دارد ، حلقه ای برای نگه داشتن اسباب بازی ها از دیگر ویژگی های آن است.
ویژگی های راحتی
کیف نوزاد ایرانی به سرعت در صورت تمایل به یک کیف دستی ، کیسه مسنجر یا کوله پشتی تبدیل می شود. دارای تسمه های فوم حافظه ای است که همچنین بدون لغزش هستند ، بنابراین مجبور نیستید هنگام حمل کودک با تسمه هایی که از شانه های شما جدا می شود ، مبارزه کنید. کوله پشتی مانند چمدان باز می شود تا بسته بندی آن راحت شود. زیپ اصلی برای حمل بیشتر آنچه شما نیاز دارید جادار است. دارای دو جیب بطری در قسمت بیرونی و جیب دسترسی آسان برای گوشی شما.

پارچه بیرونی با تفلون درمان می شود ، بنابراین لازم نیست نگران لکه ها باشید. از پوشش داخلی نیز استفاده شده است تا کیسه پوشک خود را از باکتری ها ، قالب ها و کپک های ایجاد کننده بو حفظ نکنید. این لپ تاپ در حال تعویض حافظه است که هنگام حرکت مفید است. ما همچنین دوست داریم پای چمدان را که هنگام قرار دادن آن در پارک ، کیسه شما را تمیز و در شرایط خوبی قرار می دهد ، دوست داریم.

ویژگی های اضافی
زیپ های فلزی بادوام بوده و سالها نگه می دارند. کیف لوازم نوزاد کارترز قابل شستشوی دستگاه است بنابراین به راحتی قابل تمیز می باشد. تسمه های خمیده و خمیده ارگونومیکی همراه با مش تنفس در پنل پشتی شما را در هنگام حمل کیف راحت می کند. طراحی کوله پشتی نیز دست شما را رها می کند تا بتوانید از کوچک خود مراقبت کنید. این ده گزینه رنگی را ارائه می دهد تا بتوانید بهترین گزینه را برای شما انتخاب کنید. این همراه با ضمانت طول عمر برای نقایص تولید می شود.

حکم
Ju-Ju-Be Legacy بسیار قابل تبدیل است و به راحتی می توانید آن را روی شانه های خود بپوشید ، آن را با دسته بالا یا به عنوان کوله پشتی حمل کنید. این دارای چندین انبار برای کمک به شما در سازماندهی هستند. جیب پشتی دارای زهکشی های خرد شده است و کیسه قابل شستشوی دستگاه است که به راحتی تمیز می شود. شیک است ، گزینه های رنگی متعددی را ارائه می دهد و دارای پا چمدانی است که آن را به یک کیف پوشک عالی تبدیل می کند.

طرفداران

    خوش استیل
    دارای 4 جیب gusseted ، 3 جیب زیپ دار و 2 جیب بطری
    این ماشین قابل شستشو است و دارای زهکش های خرد شده است
    لکه ، قالب و مقاوم در برابر کپک
    همراه با صفحه تغییر فوم حافظه است
    دارای پا چمدان است
    از یک کیف دستی به پیام رسان به کوله پشتی به راحتی تبدیل می شود

منفی

    این کیف برای بعضی از افراد می تواند خیلی کوچک باشد
    این دارای چندین زیپ است که باز کردن برخی محفظه ها را با یک دست دشوار می کند




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








معرفی کوله پشتی و کیف وسایل نوزاد و همچنین نحوه خرید اینترنتی ساک وسایل نوزاد

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ساک لوازم نوزاد و آدرس diaperbag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com